duminică, 3 ianuarie 2016

Viata, perceptii si incredere

- Hey! Te bagi la un joc cu mine pe o imbratisare?
E o fata inalta si desi pe fata si trupul ei se poate vedea ca e trecuta printr-o multime de experiente, multe nefiind dintre cele mai placute, continua sa fie frumoasa.
- Ce joc? privind fix in ochii mei.
- Gandeste-te la o tara, imi spui cu ce litera incepe, iar eu trebuie sa ghicesc.
- Gata! incepe cu I.
- Indonezia.
Continua sa se uite in ochii mei si incepe sa rada.
-Vino incoace! O trag de mijloc, ii lipesc sanii de pieptul meu, in timp ce o sarut pe frunte si pe obraji. Stam un timp imbratisati, apoi ma ia de mana si traversam impreuna strada.
- Esti exact ce aveam nevoie, ce faci acum?
- Cativa pasi cu tine.
- Super, hai cu mine la shopping.
Intram in primul magazin, tinandu-ne de mana.
- Ce noroc ca te-am gasit, ma vei ajuta sa-mi aleg cateva haine, nu e tocmai punctul meu forte.
Alegem impreuna o geaca neagra de piele, o rochie rosie si o esarfa. In timp ce probeaza rochia, ma uit si eu dupa ceva haine pentru mine, mai mult ca sa am o preocupare decat sa fiu cu adevarat interesat sa-mi cumpar ceva. Ma cheama in cabina de proba, e imbracata in rochia rosie ce se muleaza perfect pe trupul ei cu fundul bombat si cu sanii usor lasati, o cuprind pe la spate in brate, cu mainile sub sani si o sarut pe obraz. Se alinta si ma complimenteaza, dar oricat ar incerca sa para naturala nu-i iese.
- Lasa bullshit-urile, ii zic razand.
- Nu merg astea la tine, adauga ea, usurata ca nu trebuie sa joace un rol pe care l-a experimentat de-a lungul timpului si si-a pierdut demult farmecul.
Dupa ce plateste la casa, impartim cumparaturile, eu iau pantofii pe care i-a cumparat inainte sa ne intalnim, ea geaca de piele, rochia si esarfa.
- Stii, foarte greu ma poate surprinde vreun barbat, de fapt credeam ca nu mai pot fi surprinsa, insa tu ai facut-o.
Ma simt flatat si stiu ca spune adevarul, s-a creat o legatura de incredere reciproca incat nu mai e loc de prostii.
Mergem prin centrul vechi si ne oprim intr-unul din localuri. Aici o chelnerita pustoaica cu niste sani fermi de o marime mult peste medie ne aduce doua fresh-uri de portocale.
- Ce sani frumosi are! Imi plac atat barbatii cat si femeile.
- Mie doar femeile, dar daca n-as fi fost barbat, mi-ar fi placut ambele sexe.
Intr-adevar chelnerita are o carisma aparte si n-am nicio indoiala ca daca ar fi sa concuram pentru atentia ei, as pierde lupta din start.
Stam lipiti unul de altul, ea tinandu-mi mana foarte aproape de vaginul ei. Are nevoie sa fiu alaturi de ea si-mi vorbeste cu inflacare, privindu-ma in ochi si transmitandu-mi puterea ei. Imi povesteste o parte din viata ei, e plecata de acasa de la 15 ani, a facut bani prin mijloace pe care societatea nu s-ar grabi sa le dea drept exemplu, bani pe care i-a cheltuit in mare parte pe droguri, a incercat totul, mai putin heroina, e convinsa ca drogurile i-au deschis mintea, gasind solutii in situatii limita la care n-ar fi avut acces fara ajutorul lor (o cred). In materie de sex a incercat tot ce i-a trecut prin cap, insa niciodata nu a acceptat sa fie legata de maini, simte ca si-ar pierde puterea si inca nu a intalnit pe cineva in care sa aiba atata incredere incat sa-i permita sa-i puna catuse. Spune ca are de curand o relatie cu un barbat puternic si nu stie daca poate sa-i faca fata, manageriaza un salon de masaj erotic si a trecut recent printr-o situatie foarte dura cu sora ei care a fost operata pe creier. Desi e o luptatoare si nu si-a aratat slabiciunile in prezenta surorii, in interiorul ei a cedat mental.
Iesim din local, o conduc spre casa, are un apartament in centrul vechi, urmeaza sa se intalneasca cu partenerul ei, schimbam numere de telefon.
- Poate ne mai vedem, poate nu, zic strangand-o in brate si sarutand-o pe obraji.
- Cu siguranta ne mai vedem.




5 comentarii:

  1. Voiam sa iti spun ca magia există. Şi semnele vin. Atunci când îţi doreşti. Fie şi ca răspunsuri la câte o întrebare.
    Viaţă e frumoasă cu toate ecuaţiile ei. În unele momente, mă privesc dintr-un colţ şi mă văd ca pe o copilă roşcată, care se zbate mult în propriul ei cap. Şi când o pun în perspectivă, tabloul care se dezvăluie nu are întotdeauna forme clare, ci lumină şi culoare. Şi poate chiar şi pace printre culori. Plus, de ce nu şi nişte clopoţei în linişte.
    Asta îți doresc să vezi și tu în tabloul tău: lumină, culoare și clopoței.
    Ştiu cum e să îţi doreşti mai des lucruri, care nu se găsesc în supermarket, decât diamante. Dar mai ştiu şi cum e când primeşti semne, ca o certitudine că eşti pe drumul cel bun.
    Într-o zi de vineri, mergând cu metroul, m-am simţit ca la o întâlnire cu Moş Crăciun. Poate o să îţi povestesc odată.
    De asta zic, să crezi în magie şi întâlniri sau reîntâlniri. N-ai nimic de pierdut.
    E o perioadă în care Universul împarte lucruri care nu se găsesc în supermarket.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si ai incredere intr-o misterioasa copila roscata s-o inviti, pur si simplu, in Danemarca?

    RăspundețiȘtergere