joi, 18 iunie 2015

Te simt!

- Ma iubesti?
- Mai degraba te simt. Iti simt sanii ce odihnesc pe pieptul meu atunci cand stai in bratele mele, iti simt inima ce bate in armonie cu a mea si creaza o varietatate de trairi. Imi place sa-ti ocrotesc spatele gol prin atingerea palmelor mele si sa primesc caldura obrazului tau lipit de al meu. Cand privesc in ochii tai ma umplu de incredere, putere si curaj, sunt precum o sursa infinita de energie pentru mine. Ma linisteste sa iti mangai si sa ma joc cu lobul urechii tale, e cea mai buna forma de terapie. Cand facem dragoste-sex ma ajuti sa descopar noi forme ale feminitatii tale, ma provoci sa-mi descatusez latura animalica si sa-mi dezvolt masculinitatea. Alaturi de tine sunt motivat sa evoluez, sa sparg barierele si limitele de moment. In situatiile tensionate care apar intre noi, ramanem prezenti, le traim la capacitate maxima si apoi le lasam sa plece. Sunt fericit sa te vad radiind energie productiva, sa te ascult povestindu-mi despre pasiunile tale, sa-ti miros parul dimineata, sa-ti sarut buzele atunci cand dormi, sa ne atingem fiecare parte a trupurilor. Vezi tu, nu stiu daca te iubesc ca un indragostit, dar cu siguranta te simt!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu