vineri, 17 aprilie 2015

Ei, bicicleta, tata si...

El: Hei! Imi place parul tau si m-am gandit sa te salut.
Ea (mergand repede): Pe mine m-ar ajuta bicicleta ta, ma grabesc tare.
El: Unde vrei sa ajungi?
Ea: Dau o mana de ajutor la un eveniment si deja trebuia sa fiu acolo.
El: Bine, ia-o!
Ea: Ai incredere in mine sa-mi dai bicicleta, nici nu ma cunosti?!
El: Tata m-a sfatuit sa n-am incredere in femei, dar cred ca pot face o exceptie de la regula.
Ea (razand): Nu caut sa te conving sa mi-o dai, daca o faci iti asumi riscul sa n-o mai vezi niciodata.
El (catre bicicleta): Stii ca am petrecut momente minunate impreuna si ca te iubesc, imi amintesc locurile pe care le-am descoperit impreuna, grija cu care te-am curatat de fiecare data si cum tu m-ai rasplatit dand randamentul cel mai bun, clipele in care a trebuit sa ...
Ea: Hei Casanova, e timpul sa iei o decizie, ti-am spus ca sunt pe fuga.
El (tot catre bicicleta): Iart-o, e femeie, cred ca-i putin geloasa pe relatia dintre noi. Revenind la discutia noastra, a venit timpul sa te las pe mainile altcuiva, sper eu doar pentru o scurta perioada. Crezi ca putem avea incredere in ea?
Ea (grabind si mai tare ritmul de mers): Mai bine ai incredere in sfatul tatalui tau.
El: Trebuie sa-mi promiti ca ai grija de ea, nu-i place sa intre in gropi, e sensibila la franele bruste si e stricta in folosirea corecta a vitezelor, sa nu utilizezi niciodata foaia mica cu pinionul mic si nici foaia mare cu pinionul mare.
Ea (catre cer): Stii, cred ca ma descurcam si fara ajutorul tau, iar daca tot ai tinut mortis sa ma ajuti, puteai sa-mi trimiti unul cu masina.
El (razand): Mi-a spus tata ca orice am face tot nu-i suficient pentru voi femeile. (ii da bicicleta) Te descurci?
Ea: Sigur. Ne vedem maine la 4 sa ti-o inapoiez?
El: Tot aici, bine?
Ea: Da.
   Ea se urca pe bicicleta si se indeparteaza, el o priveste, ea isi intoarce capul spre el.
Ea: Da-i o imbratisare tatalui tau din partea mea, apropo mama spunea: "barbatii, drepturile lor si nimic mai mult; femeile, drepturile lor si nimic mai putin".





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu