vineri, 3 aprilie 2015

Magic

     Pentru multe femei nu sunt un barbat atragator. Nu am fost intr-o relatie niciodata asa ca am futut (la curve), am facut sex-dragoste mai putin decat multi oameni de varsta mea. Desi imi doresc sa intalnesc femeia alaturi de care sa traiesc, sa evoluam, sa facem copii, sa-i crestem armonios, sa depasim provocarile vietii si sa ne atingem obiectivele, inca n-am gasit-o. Totusi am cunoscut femei cu care vibrez la un nivel superior. Unele intalniri au ramas la stadiul de joaca-flirt, altele s-au consumat doar la nivel mental, fara sa transpunem gandurile in realitate, uneori mie mi-a lipsit curajul si m-am comportat prosteste, alteori lor le-a fost teama. Au mai existat momente de conexiune puternica cu sarutari si imbratisari pline de pasiune fara a face dragoste-sex si situatii in care lucrurile au evoluat doar sexual. Insa atunci cand toate trairile de mai sus se implinesc, e magic!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu