luni, 9 martie 2015

Despre ea

    Fata ma priveste, isi mangaie mana dreapta si imi zambeste atat de larg incat sunt pe deplin fascinat de prezenta ei. Imi vorbeste facand diverse gesturi, iar unul dintre ele imi arata ca vrea sa fie tinuta in brate. E inalta, bruneta si are ochii mari. O privesc concentrandu-mi intreaga atentie asupra ochiului ei stang. Atat de puternica e privirea mea incat patrunde in fiinta ei iar ea imi permite sa-i descopar intreaga lume. Aici intalnesc copila voioasa ce alearga spre mine, ma ia de mana si ma roaga sa ii dau un mar din copac la care ea nu poate ajunge. Apoi gasesc adolescenta curajoasa ce ma cheama sa ne jucam cu mingea pe care a primit-o cadou de la tatal ei. In final descopar femeia care ma provoaca s-o iubesc, s-o simt, sa-i musc usor buzele si sa i le sarut, sa ne atingem delicat nasurile si sa o miros, sa-i ating lobul urechii si sa i-l musc suav, sa imi trec buzele pe gatul ei si sa i-l sarut, sa imi cobor treptat capul pe pieptul ei, sa-i ascult bataile inimii si sa-mi las capul sa odihneasca aici o perioada. Sa-i sarut sanii, sa-i musc cu atentie sfarcurile si sa-i explorez fiecare parte a corpului. Sa stam imbratisati pana devenim Unul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu