luni, 23 martie 2015

In durere

    Primul impuls atunci cand simt durere e sa scap dracului de ea cat pot de repede. Si de multe ori e exact ceea ce am facut. Problema cu abordarea asta hedonista a mea e ca am fugit si de invatamintele, puterea si progresul pe care mi le-ar fi oferit acceptarea durerii. Iata unul dintre motivele pentru care nu ma pot lauda cu prea multe realizari pana acum. O perioada am adoptat trendul gandirii pozitive care intr-adevar m-a facut sa ma simt bine, insa asta nu a produs rezultate. Rezultatele, atunci cand le-am avut, au venit prin acceptarea situatiilor, a temerilor, a problemelor si prin munca sustinuta pentru a le depasi. Stiu ca in continuare voi alege calea usoara de a fugi de durere in multe momente, hedonistul din mine isi cere drepturile. Totusi, atunci cand e vorba de obiectivele cu adevarat importante pentru mine, aleg sa accept, sa simt si sa raman in durere .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu