sâmbătă, 14 martie 2015

Impreuna

    Pasesc spre un nou obiectiv. Vreau sa particip la creatie alaturi de semeni. Sa invat sa colaborez cu ceilalti. Sa ma concentrez pe munca mea si sa am incredere ca cei din jur se concentreaza pe a lor. Sa venim cu idei, sa le dezbatem, sa aruncam la cos bullshit-urile, sa dezvoltam ideile si sa le transpunem in rezultate. Am reusit sa fiu fericit cu mine insumi asa ca urmatoarea provocare e sa fiu fericit alaturi de oameni. Cooperarea cu semenii e una dintre frumusetile vietii, pe care le-am experimentat putin pana acum, de fapt au existat momente in care mi-a fost teama de oameni si de mine insumi, asa ca am apelat la doua tipuri de masti. In prima faza am adoptat masca "smecherului" cautand sa-i provoc pe ceilalti, tocmai pentru a-mi ascunde propria teama si neputinta, apoi masca "baiatului bun" avand ca scop sa-i accept si sa-i incurajez pe altii indiferent daca credeam sau nu in alegerea lor, tocmai pentru a fi lasat in pace de ei, a ma complacea in propria neputinta si a-mi ascunde lipsa curajului de a-mi urma calea si a-mi implini propriile vise. E timpul sa las astea in spate, sa dau jos mastile si sa merg mai departe. Spre victorie impreuna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu