marți, 17 martie 2015

Vibrezi?

Ce ma face sa vibrez?
Viata reala, observarea ei, fara a trage concluzii, fara a intra in sabloanele obisnuite de gandire, iar daca tot tre' sa-mi formez pareri, atunci sa fie unele noi, surprinzatoare mintii mele tabacita cu fel si fel de solutii mai mult sau mai putin benefice.
Conexiunea cu semenii, tocmai pentru ca am fugit atata timp in tipare de gandire si am incadrat oamenii in diversele mele perceptii, uitand doar sa-i privesc si sa ma conectez cu ei, fara a-i cataloga si fara a-mi ascunde propriul sine fata de ei.
Sa fiu prezent, viu, sa traiesc momentul, sa fiu concentrat la ceea ce fac, fara a ma perturba singur cu alte ganduri ce nu au legatura cu actiunea in curs.
Sa imi fixez un scop clar, visceral, mai puternic decat temerile, indoielile, dificultatile ce pot aparea pe parcurs, sa-l urmez, sa dau tot ce pot pentru a-l indeplini, sa-l ating, sa sarbatoresc reusita, sa ma relaxez, iar apoi sa-mi stabilesc un nou obiectiv care sa vina din interiorul meu... sa evoluez!
Ce te face sa vibrezi?


Un comentariu:

  1. O dimineata insorita de primavera in mijlocul naturii inverzite. Vantul adie printre ramurile copacilor si pasarelele ciripesc. Asta ma face sa vibrez in momentul de fata inspirata fiind, probabil, si de vremea urata de afara. :)

    RăspundețiȘtergere