duminică, 8 martie 2015

Intrebari si raspunsuri

Cine sunt? Un spirit liber, sincer si deschis
Ce vreau? Iubire, evolutie, dechidere a mintii
De ce vreau asta? Sa traiesc cu adevarat
Ce pot sa fac? Sa privesc din noi perspective, sa muncesc sanatos, sa fiu prezent, sa experimentez lucruri noi, sa-mi depasesc limitele de moment
Care sunt lucrurile de care ma tem? Ma tem ca pot ajunge pe strazi, ca nu ma pot intretine, ca pot sa-mi pierd parul, ca pot avea un handicap, ca pot sa-mi periclitez sanatatea, ca voi muri fara sa-mi indeplinesc scopul pentru care sunt viu, ca sunt judecat de ceilalti
Ce ma face viu? Conexiunea cu semenii, sa fac dragoste, sa iubesc si sa primesc iubire, sa experimentez, sa fac lucrurile care ma atrag si totodata ma tem de ele, sa creez
Ce obiceiuri mai putin productive am? Ma analizez dintr-o perspectiva mai putin buna, uneori ii judec pe ceilalti, uneori gandesc prea mult, ma autosabotez uneori, imi lipseste un echilibru puternic
Ce obiceiuri productive am? Mananc destul de sanatos, spun ceea ce gandesc intr-o forma productiva, fac sport, ma plimb, privesc si ascult materiale benefice mintii mele, citesc, caut noi perceptii de a privi viata
Ce vreau si pot imbunatati? Sa-mi controlez emotiile productiv, sa-mi dezvolt puterea de concentrare, sa comunic si sa colaborez eficient cu semenii, sa-mi sporesc capacitatea de rezistenta la durere
Ce scopuri am? Sa ma conectez alaturi de femeia aleasa, sa evoluam impreuna si individual, sa ma dezvolt armonios minte-trup-spirit
De ce m-am apucat sa scriu? Ca sa-mi fac ordine in minte, sa-mi gasesc menirea pentru care traiesc si sa o implinesc







2 comentarii: